петак, 31. јул 2015.

"U glumu sam se jednostavno zaljubila te sam se nastavila baviti njome"



"U glumu sam se jednostavno zaljubila te sam se nastavila baviti njome. Mislim da je gluma zvanje koje čovek mora osećati"



1. Serija Prljavi novac i ljibav emituje se u puno zemalja. Veliko finale prve sezone imalo je najveću gledanost. Šta mislite, zašto je ova serija toliko uspešna? 
Tuba: Serija Prljavi novac i ljiubav priča ljubavnu priču u dinamičnom okruženju. Kad sam prvi put čitala scenarijo, svideo mi se narativni stil pa sam ga pročitala s puno entuzijazma. U zadnje vreme baš i nema puno scenarija koje čitam s toliko entuzijazma. Elif i Omer dvoje je najpre različitih ljudi koje spoji nesrecan splet okolnosti. Njih dvoje dele svoju bol te kroz niz dinamičnih događaja otkrivaju jedno drugo. Svi su likovi razrađeni i imaju vrlo zanimljive priče. Mislim da se gledaocima serija sviđa zbog stalnog osećaja napetosti, a i sama priča odudara od klasičnih ljubavnih priča.
2. Kako birate uloge u serijama? Držite li se određenih kriterijuma?
Tuba: Nastojim glumiti različite likove. Smatram da je to vrlo važno za moj glumački razvoj. To me čini zadovoljnom. Volim svaki od likova koje sam glumila jer sam u svakomu od njih dala nešto od sebe.
3. Kako ste se počeli baviti glumom? Mislite li da je za taj poziv važnija nadarenost ili dobar scenarijo? Držite li se uvek scenarija ili katkad improvizujete?
Tuba: Nikad nisam mislila da ću postati glumica. U detinjstvu sam svake nedelje želela biti nešto drugo. Želela sam biti i doktorka i inženjer. Studirala sam scenografiju. Nakon završenog studija ponudili su mi prvu ulogu. Želela sam se okušati. U glumu sam se jednostavno zaljubila te sam se nastavila baviti njome. Mislim da je gluma zvanje koje čovek mora osećati. Pisci scenarija određuju šta će se s pojedinim likom dogoditi, tako da se volimo držati scenarija.


4. Turske TV serije popularne su u arapskom svetu i na Balkanu. Šta ih je učinilo toliko popularnima? Hoće li nove epizode biti jednako uzbudljive?
Tuba: Kvaliteta snimanja na iznimnoj je razini. Mislim da će likovi iz Turske uvek biti zanimljivi u arapskom svetu. Volela bih glumiti još puno različitih likova.
5. Što biste poručili svojim obožavateljima? 
Tuba: Laska mi što projekt u kojem ucestvujem s užitkom gledaju i u inostranstvu. Nadam se da će i onde serija Prljavi novac i ljubav biti jednako popularna kao i u Turskoj. Hvala vam.


Нема коментара:

Постави коментар